dilluns, 4 de maig de 2015

Coses bones

Darrerament estic millor, de més bon humor, més animada. Agraesc les darreres setmanes de respir, és un alè després d'un hivern que s'ha fet llarg.

Com que aquests dies han predominat les coses bones (segons una amiga, que ho va llegir no fa gaire, aquestes són les que hem de remarcar), aquí va la llisteta (sé que me'n deix alguna):

1. Una bona lectura: la de la dreta, El pájaro espectador (l'estic allargant una micona, és el meu ritme actual i no en tenc cap de millor).

2. He vist dues bones pel·lícules: La dama d'or i Pride. Les dues m'han tocat la fibra sensible (resulta que encara la tenia! La fibra, dic).

3. He tret la càmera a passejar (sí, ja sé, no té molt de mèrit, és primavera...):




4. Fa setmanes que no tenc cap "catarro": creuem els dits, que enguany he batut un rècord...

i 5. No pot faltar la cançoneta de marres, aquesta em posa de molt bon humor. Pertany a la banda sonora de Pride i forma part d'una escena memorable.



Sí, un post bastant dispers. Ni més ni manco com qui l'ha escrit.

3 comentaris:

maria ha dit...

Creuem els dits.
Molt bona la cançó^^.

pons007 ha dit...

Mentre el proper post no es digui "coses dolentes" cap problema

XeXu ha dit...

Fe llistes de coses bones ja és agafar-se la vida d'una altra manera. I gaudir dels petits plaers no és poca cosa.