dijous, 29 de gener de 2015

Nouveau calcul


Hi ha una afició que practic molt sovint, i és la d’estar tranquil·la. És un bon exercici a l’hora d’intentar apaivagar certes tormentes que s’activen ocasionalment en el meu interior.

No hi ha un mètode únic en la seva pràctica, sinó que depèn de la sorpresa que em pugui causar el descobriment d'una melodia, d'un paisatge, d'un sentiment o d'un pensament. Mentre dura el gaudi i el record, puc dir que les marees es regulen, un nouveau calcul reequilibra la situació i el que jo entenc per tranquil·litat, s'estén.

A tall d'exemple, la imatge de dalt i, sobretot, la melodia de sota...


4 comentaris:

maria ha dit...

Molt bona afició!

XeXu ha dit...

I si saps que estàs intentant calmar-te, et funciona? De vegades passa per casualitat, però jo no crec que em pogués enganyar a mi mateix.

Aineta ha dit...

Noveau calcul sempre deixa un bon record

Xicarandana ha dit...

Maria: n'hi ha de millors, però aquesta no està malament.
Xexu: no és tant enganyar-se com conformar-se amb passar-ho bé i disfrutar del que tens a mà, deixant de banda les "ronyes"...
Aineta: esper que sentim "nouveau calcul" amb altres idiomes ben aviat.