dilluns, 6 de gener de 2014

Lleialtat i deure



M'agrada molt aquesta pel·lícula, Horizontes de grandeza. Avui horabaixa l'he tornada a veure amb la família i he tornat gaudir d'ella.

En destac aquesta escena en concret: el major Terrill està decidit a perpetuar l'eterna guerra que manté contra el clan dels Hannassey per la propietat d'unes terres, però el seu capataç, Steve, que l'estima com a un fill, li diu que fins aquí ha arribat, que no troba justa aquesta lluita i no està d'acord amb què morin més homes.

A partir del minut 2:11 d'aquesta escena i gràcies a la mestria de William Wyler, té lloc el que consider una de les millors representacions de lleialtat i deure que mai no he vist.

Sonarà un poc "iaio", però crec ja no es fan pel·lícules com aquesta...


3 comentaris:

Aineta ha dit...

No som molt de Western, però ara que hi he tornat, encara que literàriament, auest és el meu preferit. Tens raó, ja no es fan pel·lícules com aquesta.

XeXu ha dit...

Jo no l'he vista, però m'he mirat l'escena que poses. Potser sí que és una escena de lleialtat, però la conclusió és que seguiran morint més persones, perquè el major no baixa del burro, o del cavall...

pons007 ha dit...

Avui el meu bloc compleix 8 anys i faries que fos el bloc més feliç de la catosfera si et passessis a felicitar-lo, moltes gràcies!