dijous, 10 d’octubre de 2013

"Yo te quiero siempre", del darrer disc dels Pink Martini



Duc setmanes sense passar-me per aquí. Llegesc molt i tenc bastant de trui, el que ens defineix a molts, en resum, així que no és excusa. En realitat, el que em passa és que no tenc gaire que contar, ni bo ni dolent. Les coses bones no m'inspiren a l'escriptura, i les coses dolentes, perquè detallar-les?

Ni ressenyar llibres. Buf, quina peresa!

Però he sentit aquesta cançó del darrer cd, Get happy, dels Pink Martini, i no m'he pogut resistir a la temptació de compartir-la amb amics i d'oferir-la en aquesta finestreta.

La lletra és una mica massa tristona, però val la pena:

Qué tristeza tengo
desde que te fuiste
dejando en mi ser 
hondo padecer, 
amargo dolor.

Sé que no me quieres
nunca me quisiste
y tu falso amor 
fue una burla cruel 
a mi corazón.

A pesar de todo
yo te quiero siempre
y mi anhelo es 
verte junto a mi,
besarte otra vez.

Yo te quiero siempre 
aunque sé que no me quieres
vuélveme a engañar 
si mi sino es 
por tu amor llorar.



Encara no he decidit si quedar-me amb la versió o amb l'original instrumental del maestro Ernesto Lecuona. Mentrestant, deix aquí les dues.



No sé quan tornaré, esper que prest. No sé sí trobaré un moment per passejar-me pels blogs amics. Per si de cas, us desig bona nit i us envi un fins aviat, que esper no s'allargui gaire...

3 comentaris:

XeXu ha dit...

La qüestió és que et vagin venint ganes de dir coses, de vegades senzillament no tenim res a dir. Però si tens feina fora, estàs disculpada. Però que no duri gaire això, eh! Jo del 'Sympatique' no vaig passar...

Gerònima ha dit...

Hola nena!! m'agrada que publiquis i que em visitis :)
Jo també et deixo una cançó, bé, dues! són d'una peli molt maca que vaig veure ahir.
A veure si t'agraden!
http://www.youtube.com/watch?v=Bb9EU_JqIOw

http://www.youtube.com/watch?v=u2Vr1ODCUag

Xicarandana ha dit...

Hola Xexu, gràcies per passar-te per aquí! S'agraeix la companyia.
Gerònima, tres quarts del mateix. Molts maques les cançons, guapa, gràcies!