divendres, 28 de juny de 2013

Agradable punt i apart



Avui he posat punt i apart a la feina. Cada any que passa desitj les vacances amb més ganes i enguany no ha estat l'excepció. I no és que no m'agradi la feina. M'agrada, i molt. El que passa és que hi ha moltes coses que m'estiren moooooolt més (i de qualque manera he de "sufragar-les", dic jo).

Començ 20 dies de relativa llibertat: tenc un grapat de tasques previstes (poques i comptades, que no ens hem d'embossar) però pel que respecta a la resta de temps, puc dir que no faig comptes viatjar, però sí gaudir de ca meva, del camp; ni sortir massa de farra, però sí gaudir de cinemes, de teatres i de bones tertúlies; ni passar-me els dies a la platja, però tampoc perdre-la gaire de vista; ni passar-me els matins al llit, però sí oblidar el que és un despertador.

Res especial ni sensacional, en definitiva, però agradable i tranquil·let. Al manco així ho procuraré.

4 comentaris:

XeXu ha dit...

En definitiva, fer vacances, sobretot mentals. No cal fer grans coses per gaudir-les molt, i espero que ho facis. Ja ens ho explicaràs sobre la marxa, o quan tornis a l'activitat, però sobretot, aprofita-les!

maria ha dit...

Apa a gaudir-les!

Xicarandana ha dit...

Hola Xexu i Maria: gràcies als dos, ho procuraré!

Aineta ha dit...

Desconnecta i gaudeix. Slow life