dimecres, 3 d’abril de 2013

Cablejant-me


I resulta que em digueren que si comprava un cable HDMI podria connectar l'ordinador a la tele. Jo no sabia què era això de la connexió HDMI fins fa poc, però avui dia sembla ser tan imprescindible com la connexió USB. Total, que em compr el cable, de 3 m (millor que sobri que no que no falti) i, quan arrib a casa, oh sorpresa, la tele ho té però l'ordinador no. Ja és vell, té dos anys.

Acabam de comprar una barra de so per a la tele perquè resulta que se sent fatal des que la tenim (el venedor va dir que les planes són així però no ens hi acostumam, sona com una ràdio dels xinos). I també compram un cable de fibra òptica [sic] perquè el venedor ens diu que ens farà falta. "I un bè negre!", ni la tele ni la barra tenen cap foradí on enganxar-lo. Segons les instruccions, el que hem de connectar és un cable HDMI. L'acab de tornar a la tenda (mitja hora de cua, amb l'humor del capità Haddock). Demà canviaré el HDMI de 3 m per un altre més curt.

I jo me deman, se'n foten de nosaltres, a part d'exprimir-nos la cartera?

6 comentaris:

XeXu ha dit...

Moltes connexions, però t'has d'assegurar que enllaci als dos cantons! No sempre és fàcil. La murga és que no siguin cables universals i cada trastet porti el seu.

pons007 ha dit...

El cable HDMI es fantàstic, m'ha recordat a aquest antic però genial tutorial sobre com veure les series tal com cal.

Xicarandana ha dit...

El teu comentari ha estat premonitori, Xexu. El cable HDMI no m'ha anat bé, he fet mil proves i res, també volia provar amb el cablè d'àudio analògic i tampoc: després de xerrar amb un tal Valentí de la casa "S.....g" (no diré la marca, ;-)) he aclarit que la tele és massa limitadeta: ni disposa del sistema ARC que permetria emprar l'HDMI ni del doble connector per al cable grijander (ara no record com li ha dit però sonava a una cosa així). Al final ho he "apadassat" com m'ha dit en Valentí, amb un grijander d'un sol connector i, clar, la qualitat del so no és gens bona. Crec que tornaré la barra.

Xicarandana ha dit...

Ai, Pons, per ara renuncio a usar el HDMI. Pots creure que demà serà el tercer dia que vagi a la tenda a tornar-ne un? Al manco és un centre comercial i segur que no hi haurà la mateixa al·lota.
I he llegit el tutorial, però no acab d'entendre com va la cosa, hauré de fer una relectura...

el sofà taronja ha dit...

ostres! ànims!
Jo encara tinc una tele normal, d'aquelles que estan embarassades per darrera. A vegades fa el tonto, i l'amenaço que la canviaré per una altra i com art de màgia s'arregla sola!

Xicarandana ha dit...

Gràcies! Conserva-la tot el que puguis! Ocupaven més espai però eren bones, generalment, i la teva ho devia ser, si encara dura!