dijous, 10 de gener de 2013

Click-click



Duim 10 dies d'aquest 2013 i he tengut temps per a un gran disgust i també per a una gran alegria, intercalats això sí per la imprescindible rutina. Pocs moments tranquils que recordi, encara què avui la ràdio m'ha obsequiat amb un d'ells.

El locutor del programa Cuando los elefantes sueñan con la música de Radio3 ha "pinxat" aquesta versió del Over the rainbow, a càrrec de Melody Gardot, després de citar a García Márquez amb la següent reflexió: "La vida no es la que uno vivió, sino la que uno recuerda, y cómo la recuerda para contarla".

Les neurones m'han fet click-click. I m'he sentit millor.


6 comentaris:

maria ha dit...

Bonica reflexió i bonica cançó.
La vida és per anar-la vivint i per anar aprenent d'ella.
Una abraçada.

Josep ha dit...

RADIO 3, quants anys sense escoltar aquesta emissora!

Gerònima ha dit...

Justament ahir a la nit, em va venir a la ment una frase que crec que tenia un presentador de telenotícies: "así son las cosas y así se las hemos contado" i sé que jo no ho hagués dit mai així sinó més aviat: "així veig les coses i així les he explicat". Tot és personal en aquesta vida com deia la Meg en un peli.

Disgustos i alegries, de tot s'aprèn Xica, una abraçada!

Xicarandana ha dit...

Tota la raó, encara què és massa fàcil perdre la perspectiva...
Una abraçada!

Xicarandana ha dit...

És l'única emissora que ofereix bona música (segons l'hora) i que es pot escoltar encara a la meva illa...

Xicarandana ha dit...

Doncs sí, ni més ni manco. De tota manera, posar-hi floritures és gairebé inevitable, no creus? ;-)