diumenge, 16 de desembre de 2012

Bon Nadal



Tornam a ésser-hi. Uns la gaudeixen, altres la pateixen i la majoria ens conformam amb sobreviure a l'experiència, a la festa de les festes, el Nadal. Uneix famílies, amics i companys a nivell nacional, internacional i fins i tot universal, la felicitat està en l'aire i l'esperit nadalenc arriba a la cabana més perduda de la sabana africana.

En fi, em reserv el que pens de tot plegat, però escriuré el que té de bo per a mi: deixant de banda tota la parafernàlia, veuré amics que fa temps que no veig, tendré més temps lliure per fer el que em véngui de gust, i serà l'excusa perfecta per a escoltar nadales com All I want for Christmas is you i revisitar pel·lícules com Love actually.

Sobre aquesta cançó, us confés que m'agrada com la canta na Carey, el que no puc però és veure-la. Massa ensucrada. Què hi farem!


2 comentaris:

Aineta ha dit...

M'agrada la pel·ícula i m'agrada la cançó. Bones festes, guapa!

Xicarandana ha dit...

M'agrada que t'agradin! Bones festes a tu també!