diumenge, 29 de juliol de 2012

La clau està en "young" i en "heart"


Casualitats de la vida. Avui he escoltat per vies diferents dues cançons que coincideixen molt en el títol. A la ràdio, "Young hearts run free" de Candi Staton, i a la tele, "Young at heart" de Brad Mehldau (a una soporífera pel·lícula, "La casa del llac", de 2006, que se salva perquè hi surt Keanu Reeves que si no...).

Que de què va la lletra de cada una? Ni idea, i em fa peresa cercar-les. Fa massa calor. L'important és que m'han fet sentir d'allò més bé mentre les escoltava. M'ha semblat inclús que el cor m'anava millor i més ràpit. Igual es pensava que la cosa anava amb ell.

Bah, no em faceu cas, estic escoltant a Tom Waits i això desbarata al més centrat... encara què la versió de "Young at heart" que va publicar el 2006 no té desperdici.

També enganx la versió psicodèlica que Kim Mazelle va fer de "Young hearts run free" per a la pel·lícula "Romeo i Julieta" de 1996, que per cert no he vist (sospit que em donaria mal de cap). Per si algú té ballera, més que res.

2 comentaris:

Gerònima ha dit...

Mecatxis! a mi La casa del llac m'agrada!
El Keanu, la Sandra, m'agraden els dos.
:)

Bon diumenge nena!

Xicarandana ha dit...

Hola guapa, no dic que la pel·lícula estigui tan malament, però això del joc "espacio-tiempo" em va embullar, la veritat... ;-)