dijous, 14 de juny de 2012

No entenc res


Jo ja no entenc res de res.

Té 15 anys, uns pares llicenciats, d'esquerres, defensors del català. La resta de parentel·la, jo inclosa, mitjanament normal. I avui m'ha sorprès posant aquesta imatge de perfil a Facebook. M'ha saludat pel xat i he aprofitat per dir-li que no m'agradava gens. I m'ha contestat "... pero yo lo apollo". Li volia dir moltes coses però no li he dit res, domés bona nit.

Estic decebuda, cansada i trista. I em sent impotent. L'únic conhort ha estat escoltar aquesta melodia de Henry Mancini. Avui, al "Flor de pasión" de Radio3 han dit que es compleixen 18 anys de la mort del compositor i, entre d'altres, han posat la cançó central de "Two for the road".

La pel·lícula és de 1966, és a dir que té 46 anys. És possible que durant aquests anys la humanitat no hagi tengut res millor a fer que degenerar?


7 comentaris:

maria ha dit...

Això és perquè li falta molt per aprendre...No estiguis trista i ensenya-li la realitat de com són les coses.

el sofà taronja ha dit...

És possible? doncs crec que si... cada cop estem pitjor, només hem de mirar al nostre voltant!

Aineta ha dit...

És curiós, quanta més informació més tendència a fer d'ignorants. A més utilizant l'altre per culpar-lo dels nostres mals. Molt trist. No fa falta que ho digui, però mira de fer-la entrar en raó.

Xicarandana ha dit...

El tenc enfora però aquest estiu el veuré, i les noves tecnologies m'ajuden a mantenir el contacte.
Gràcies pels consells, bona gent!

ha dit...

Només té 15 anys i possiblement no sàpiga ni el que aquesta imatge significa, ni tan sols sap escriure bé. No sap res ni d'ells , ni de les seves accions, ni tan sols de la seva ideologia. A aquesta edat "és el que toca". Explica-li de que va tota la història, passa-li alguna pel·lícula, ja que tant 'els apolla', i que pugui veure amb els seus propis el que està promovent. Després deixa que triï.

Petonets.

ha dit...

(...) amb els seus propis ulls*

Xicarandana ha dit...

Ja ho he començat a fer.
Gràcies, bona gent.