dijous, 24 de maig de 2012

Il faut savoir



Feisbuc m'ha permès escoltar avui aquesta cançó. La vull compartir amb vosaltres. Tenia curiositat per saber què deia i el que he trobat és, senzillament, preciós.

Bona nit.

Il faut savoir, Charles Aznavour

Cal saber somriure, encara,
quan el millor se n’ha anat
i no queda més que el pitjor
en una estúpida vida per plorar.

Cal saber, costi el que costi,
guardar tota la dignitat
i, malgrat ens costi,
anar-se’n per no tornar.

Enfrontar-se al destí que ens desarma
i trobar l’alegria perduda.
Cal saber ocultar les llàgrimes
pero jo, cor meu, no en vaig saber.

Cal saber abandonar la taula
quan l’amor es retira
sense aferrar-se a un aire llastimer
per partir sense fer renou.

Cal saber amagar la pena
sota la màscara de cada dia
i retenir els crits d’odi
que són les darreres paraules d’amor.

Cal saber mantenir-se com el gel
i callar un cor que ja mor.
Cal saber ocultar el rostre
però jo t’estim massa.
Però jo, jo no puc,
Cal saber, però jo,
Jo no en sé.