dissabte, 5 de maig de 2012

Viratge


En sentir aquesta cançó, Like a friend dels Pulp, vaig pensar que el gir que fa al minut 1.42 era comparable al gir que m'havia fet la vida en un moment determinat: de la irreal però inevitable calma de què gaudia, vaig passar a un trebolí del qual em tem que encara estic sortint, igual que l'estrambòtic i genial viratge que fa la cançó.

Paradoxalment, en cercar l'enllaç de youtube he vist que la cançó pertany a la banda sonora de la pel·lícula Grans Esperances. Ben curiós, si senyor.


2 comentaris:

maria ha dit...

Que bona!
M'agrada molt el teu gust musical.
Per molt absurd que et sembli ara, de vegades aquests girs tan estrambòtics ens porten a grans esperances. No perdis l'esperança.Una abraçada.

Gerònima ha dit...

Ja ja ja!
I saps en quina escena surt aquesta cançó?
http://www.youtube.com/watch?v=7HJJDir6I54&feature=related