dimarts, 29 de novembre de 2011

Una de psicòpates



Doncs sí, n'acab de llegir una de psicòpates. Es titula Sé lo que estás pensando, i l'ha escrit John Verdon (Roca editorial, 2011). El típic thriller, ho reconec. No tenia previst llegir-lo (em tem que Suite francesa està dormint el somni dels justos) però, coses que passen, primer me'l recomanaren i, després, amb molta facilitat anà a parar a les meves mans.

La trama no és gaire novedosa (investigador de renom a un retir teòricament plàcid que es veu involucrat en tot un seguit d'estranys successos, en principi inexplicables i sense connexió). "Y hasta aquí puedo leer". Em costà enganxar-m'hi. Podeu creu que DESITJAVA que escabetxassin a algú? És que passaven les pàgines i no apareixia cap "fiambre"! Però vaja, reconec que l'assassí quan comença, comença "amb ganes"...

M'ho he passat molt bé llegint-lo. És una història molt entretenguda i, per això mateix, recomanable. Ara bé, no és apta per a esperits excessivament cultes i delicats, d'aquests que només llegeixen obres mestres.

2 comentaris:

maria ha dit...

Així ara a per la segona part!

Aineta ha dit...

És una llàstima que Suite francesa estigui dormint, perquè és un d'aquells llibres costa entra-hi, però la seva lectura és una recompensa.
Aquest del que parles no el conec.