dissabte, 22 d’octubre de 2011

Mango i cafè, diamants i elefants



Amb un bon refredat, així estic des de fa dies. Avui però sent que a la fi les neurones, totes elles, són al seu lloc i funcionen -comencen a fer-ho- com cal. El nas i el coll encara no, quin fàstic. La metgessa, una al·lota jove que em va dir que era de Còlombia, em va recomanar dos remeis a part del paracetamol i de l'antimucolític. Un era el suc de mango, em digué que tenia moltes propietats; però no tenc ni liquadora ni mangos. L'altre consisteix en fer gàrgares de cafè aigualit mesclat amb sal gruixada (això m'ho va recalcar molt) i suc de llimona. Ho hauré de provar, aquesta tossina és desesperant.

Podeu imaginar que he tengut moltes hores mortes. Ahir horabaixa vaig fer un intensiu de tele: Desayuno con diamantes i La pantera rosa. No sé si era un monogràfic de Henry Mancini, però ho semblava. Avui he vist que la gent del programa Cuando los elefantes sueñan con la música (Radio 3) havien penjat aquesta versió del Moon river, quina delícia! Ha estat una coincidència de les que m'agraden.

3 comentaris:

L'EXORCISTA ha dit...

Hola guapetona!
recupera't aviat!!!
Un petó

Aineta ha dit...

Ha estat l'atzar objectiu! Jo va setmana i mitja que arrosseg mal de coll i tossina. I ara comença a recular però estic perdent la veu. Ha arribat la tardor.

Barcelona m'enamora ha dit...

Mai ho havia sentit que el suc de mango anava bé pel refredat! Amb suc de mango o sense...cuida't molt i posat bona!

Una abraçada.