dilluns, 3 d’octubre de 2011

Fora de joc



I read a lot, això diu Nick Lowe en aquesta cançó. També estic llegint molt darrerament, pot ser ho hagueu notat... Ha estat una bona opció, la de deixar estar tanta introspecció reconcentrada i ocupar el capet amb altres vides, altres móns, altres històries. Així se'm fa -em faig- més agradable i lleuger el camí i, cosa curiosa, me sent més centrada i amb els peus al seu lloc, o sigui, en terra. M'he adonat, a més, que això em lleva temps de blogs, facebooks i youtubes. Però resulta que una amiga em diu que no em pot deixar comentaris al blog i no aconseguesc saber perquè. Pot ser les noves tecnologies s'estiguin venjant? No ho sé, supòs que no, però saber-ho m'ha fet pensar en què estic més "fora de joc" del que creia... Tant dóna, tanmateix no feia comptes ficar cap gol...

7 comentaris:

Sr. Tinc ha dit...

reps aquest comentari? senyal que les noves tecnologies no et fan la pua! ;-)

Xicarandana ha dit...

Eep, comentari rebut! Gràcies, sr. Tinc, si no fós per vostè... :-)

Anònim ha dit...

No sé si l'amiga som jo però, per si de cas, ho tornaré a intentar, a veure si ens podem trobar al camp i rompre el fora de joc!

Peròquèdius! ha dit...

Provaaaaant, provaaaaaaaant... SI, SI, ssssssi, funciooooona! (prova de so)
La teva amiga poder no els aconsegueix deixar perque també està llegint... es pot llegir un blog, però NO es pot blogejar un llibre... o si?

Aineta ha dit...

Un, dos, provant...

Xicarandana ha dit...

Quina sort, al final les noves tecnologies han estat clements:
Anònim(a): el romprem, el romprem...!
Peròquèdius: crec que t'he sentit. Ah, mira que li he donat voltes, però som incapaç de contestar la teva pregunta, esper que fós retòrica...
Aineta: ja sabia jo que ho aconseguiries... :-)

Barcelona m'enamora ha dit...

Potser això que la teva amiga no pogués comentar era perquè les noves tecnologies estaven tristes perquè et trobaven a faltar i no tenien ni ànims per fer la seva feina!

Crec que és fantàstic deixar de pensar tant i donar tantes voltes i simplement fet altres coses que ens facin disfrutar, com llegir.