dimecres, 17 d’agost de 2011

Molta calor



Fa molta calor, massa calor. Diuen que durarà TOTA la setmana. I n'estic farta. Em sent feixuga, pesada, cansada i desanimada. Volia fer moltes coses i no em sent amb forces. Catxis.

I perquè sé que tot això són futileses, i perquè sé que el món no s'acaba ni s'acabarà per ara, per molt que ens diguin certs predicadors catastrofistes, he cercat durant la breu treva que em dóna la fresqueta del matí alguna cosa que m'alleugerís.

Voilà, aquí la teniu! Van Morrison amb You make me feel so free. I a sobre, algú s'ha preocupat en posar-hi imatges marines per a acompanyar-la. Tot un encert.

PD.: reconec que no cercava aquesta cançó, sinó aquesta altra, Scandinavia, certament més refrescant. Però el que he trobat a Youtube no em convenç, malgrat els directes d'en Van són sempre fabulosos!

3 comentaris:

maria ha dit...

M'agraden les dues. Com sempre molt bon gust.
No passis gaire calor.Aquí també, però és que la trobàvem tan a faltar...

Xisti ha dit...

de vegades més ens val esperar que rebre la resposta? de vegades més val una caloreta sedant que la fresca activadora? gràcies per ser-hi aquests dies xicaranda! esta tant buit tot pels que seguim a la xarxa o a casa... és agost al món del blog!

Peròquèdius! ha dit...

Ai! el bon temps... ja ho deia jo...
no hi ha res com un bon foc i el fresquet fora la llar... ummm!