dilluns, 8 d’agost de 2011

Els bons vells temps



The good old days, de The Lodger, una de les cançons habituals d'Icatfm. Sempre m'anima escoltar-la.

Avui m'ha fet pensar en els meus vells bons temps i m'han vengut al cap excursions a la muntanya, dies de platja i rialles, sortides nocturnes, converses i confidències...; remuntant-me més en el temps, pens en les mega-trobades familiars, la facultat, els primers anys de feina.... Què queda de tot això? Doncs poca cosa.

Però, a dia d'avui, els buits deixats s'omplen amb algun nou escenari i també algunes noves companyies i, si bé no és el que esperava de la vida (per esser sincera, donava per fet que les coses anirien d'una altra manera) he de reconèixer que m'hi sent bé, que no en tenc queixa: es manté el que realment importa, amb incorporacions excepcionals al guió.

2 comentaris:

penyabogarde ha dit...

anem molt bé per aquesta via de power pop

Aineta ha dit...

Ben dit.