dimarts, 26 de juliol de 2011

Què tenen?



Fa dos dies vaig fer un "intensiu" de Esposas e hijas, sèrie de la BBC de sis episodis basada en una novel·la d'Elisabeth Gaskell. Tenia planxa acumulada i aquest fou l'esquer gràcies al qual vaig poder posar-m'hi (no m'agrada gens, planxar).

No puc dir que Esposas e hijas arribi als nivells extrems de Norte y sur ni de qualsevol de les narracions de Jane Austen, però també és fantàstica (amiga, mai podré agrair-te a bastament les teves recomanacions).

I em deman, què tenen aquestes històries que m'encisen de tal manera? El primer que em ve al cap és "amor". Sí, ho reconec, són romàntiques a més no poder, freguen fins i tot la nyonyeria, però no és l'únic: hi ha més. Hi trob "amistat", "fidelitat", "honor", "respecte" i, per rematar, un inevitable "final feliç". En resum, hi trob una perfecta evasió. Tanta sort que no m'ha pegat amb la "play"...

1 comentari:

Aineta ha dit...

Ostres, Xicarandana, em poses molts de deures!