dijous, 14 de juliol de 2011

El magnètic poder de l'ukelele



Estava tant tranquil·la tafanejant per Spotify, cercant una banda sonora adequada per a uns "deures" que m'he compromès a fer quan, zaca! m'ha embestit aquest senyor, Eddie Veder, amb el seu ukelele, fent una calmadeta versió de Dream a little dream of me, la qual m'ha duit a aquest fantàstic Can't keep.

U-na-a-u-tèn-ti-ca-ma-ra-ve-lla !!! L'ukelele i ell, ell i l'ukelele. Una magnífica i emotiva melodia. Unes imatges fantàstiques... Quina sensació de llibertat!

I m'ha fet pensar en el post recentment penjat en un blog que m'agrada seguir i que parlava de l'ukelele i de la seva simplicitat ("menys és més"). També m'ha fet pensar en un altre post que mira tu per on li vaig dedicar fa unes setmanes... Estam assistint a una febre ukeleliana?

1 comentari:

maria ha dit...

Maca la cançó com les vistes.Enganxa...