diumenge, 31 de juliol de 2011

Amb optimisme



Ahir va fer mal temps, no vaig poder anar a la platja, però vaig fer doble sessió, de lectura i de cinema.
Avui no he fet res del que volia, però m'ha agradat fer confitura de prunes amb ma mare.
Demà és dilluns, però amb horari d'estiu. I torn a la feina després de la vacances, però tenc present que em queda encara el gruix per agafar-me. I, sí, torn a la feina, però tenc ganes de retrobar-me amb la gent.
I ara, ara mateix, hauria d'estar o cuinant, o planxant, o "atacant" males herbes... En canvi, estic davant l'ordinador i sense cap remordiment. La versió que del Somewhere over the rainbow fa Eva Cassidy no em deixa...
No sé perquè em passa. No sé si són les hormones, o els canvis de temps, o la pinça aquesta que a vegades se me'n va però sempre torna. No sé perquè em passa, però aquests darrers dies veig les coses amb optimisme.
[... i també amb nyonyeria, això que no falti, que sinó, no seria el meu blog...]

2 comentaris:

Aineta ha dit...

Uff, versió adormidera!

S.N. ha dit...

On l'has comprat l'optimisme? jo l'he perdut..:(