dissabte, 4 de juny de 2011

No només hi ha miratges al desert



Cercant una cançó relacionada amb miratges he anat a parar -no em demaneu com- al Bewitched d'Ella Fitzgerald i sí, definitivament me la qued com a fons d'aquest post. Ara acab de recordar que la vaig recomanar a cert amic blocaire. La degué escoltar? Li degué servir d'alguna cosa? No crec que m'estengui massa, tampoc sé si acabaré penjant això que escric: estic cansada, un dia truiós al camp, però ha estat bé, n'estic satisfeta. Tornant als miratges, ahir me'n vaig adonar que he estat un temps contemplant-ne un; en realitat, per ser sincera, no vaig saber que era un miratge fins que vaig veure com s'esvaïa davant meu. Un pena, la veritat. Hauria jurat que l'havia tocat i tot. Ho devia somniar.

En fi, que no passa res. Estic acostumada i tots ens podem equivocar. Només que he d'anar alerta amb ells, amb els miratges dic. No em convé que m'emboirin la vista...

2 comentaris:

L'EXORCISTA ha dit...

Hola amiga meva,
sens dubte, la va escoltar i li va servir. Les coses bones que provenen de gent bona, sempre són útils per l'esperit.
Un petó molt fort!! (i no és un miratge, és ben real)

Xicarandana ha dit...

Estic contenta, doncs!
Una abraçada que tampoc no és cap miratge i bona setmana, Exorcista.