dimecres, 4 de maig de 2011

North & South

Feia molta estona que res m'enganxava i m'emocionava tant com la sèrie Norte y Sur (no confondre, si us plau, amb la ianqui), basada en la novel·la amb el mateix títol d'Elizabeth Gaskell, publicada per primer cop entre 1854-55.

No faré cap crítica cinematogràfica (per això tenc amigues que ho fan molt bé), només dir que la història m'ha robat el cor, de la mateixa manera que ho ha fet l'actor protagonista, Richard Armitage, a qui fins fa tres dies no coneixia de res.

En sèrio que feia molta estona que no em passava i m'ha encantat recuperar aquest sentiment de "passional obsessió" més propi de l'adolescència.

No diré massa més, preferesc que si algú es vol deixar temptar pugui gaudir amb la sorpresa que va suposar per a mi veure els quatre capítols de la sèrie. Avui he començat a llegir la novel·la, amb unes ganes "tremendes"...

I aquí sota, un petit muntatge que he trobat a Youtube. Imagin que agradarà al sector femení que llegeix aquest blog més que al masculí... Que consti també que no és una història "rosa" ni res semblant. La cançó que han triat de fons no m'agrada gens, però escau a la perfecció amb lo "romanticona" que estic; a més, la selecció de moments és bona, molt bona: Armitage, Armitage i més Armitage!

En fi, anava a escriure que esper que això se m'espassi aviat però, en realitat, sé que em durarà una micona més, al manco mentre llegeixi el llibre, i n'estic ben contenta...

1 comentari:

Aineta ha dit...

T'ha pegat fort! El llibre també m'espera.