divendres, 29 d’abril de 2011

Sort

Tenc sort. És lleig dir-ho però, tenc sort. Sort de tenir la família que tenc, bona, sana i forta. I els amics, tant diferents entre si i tan especials tots ells. I la feina, una bona feina. I la casa, que em permet gaudir de companys de quatre pates (també de dues amb plomes) i de plantes. I el passat, perquè és passat i pel que implica d'aprenentatge. I salut per gaudir de tot. Som conscient que les coses es trunquen en un segon i són capaces de fer un gir de 180º, és per això que puc ser mitjanament objectiva a l'hora de descriure l'"ara". No crec que ningú em penalitzi amb targeta groga per dir-ho.

Però el més curiós de tanta sort és precisament això, aquests "peròs" que tenc la mania de trobar en tot. I va per temporades, tal vegada estigui relacionat amb canvis de pressió atmosfèrica. Que consti que em sembla que la pressió està pujant de nou... És quan tot "rutlla", quan em trob al meu lloc i tal com he d'estar ara, amb emperons inclosos. A vegades, bones i ocasionals companyies i petites converses amb senzilles reflexions actuen amb més eficàcia que el millor bàlsam creat pel millor dels metges. Això també és sort.

5 comentaris:

Sr. Tinc ha dit...

Vostè s'acompanya la sort amb bona bufera, i això no hi ha però que valgui! :-) Gràcies per passar-te de tant en tant per Can Tinc!

Filadora ha dit...

Quan per llegir i per escoltar! aquesta nit em passo i em poso al dia! :) Ara et deixo un: Bon dia nena!!!!

maria ha dit...

És que si no tinguéssim aquests però no sabríem apreciar el que tenim de veritat.Uau!Quina música!Tens un gust excel·lent.

Filadora ha dit...

Doncs aprofita aquesta sort tan bona que tens!
:) i gaudeix-la al màxim!

Xicarandana ha dit...

Hola a tothom!
Sr. Tinc, la meva bufera no té mèrit: visc a un lloc molt ventós. Ah, i és un plaer passar-me per casa seva, els seus escrits són sempre sorprenents!
Filadora, em sembla que vares tenir una feinada ahir vespre, he tengut uns dies "intensos". I a gaudir també tu, d'acord!!??
Maria, tota la raó! Pel que fa a la música, m'encanta fer de granota (bota-qui-bota) per youtube! :-)
Bona setmana!