dimecres, 6 d’abril de 2011

"Rectificar és de savis"



Mmm, molt bé, ho reconec, en Bublé és millor del que em pensava. El tenia per més figa-flor, més postís, més "playbacker" i resulta que no, que els directes se li donen de "c...". Per a mi és així com un músic demostra que ho és, i més quan hi ha orquestra inclosa. Ara em fa una mica de nosequè no haver mogut fitxa per anar a qualque concert seu quan ha vengut a la terra nostra.

En fi, lo fet, fet està. I lo dit, també.

Però, Michael, encara que t'he de dir que mai podré admirar-te tant com admir a n'en Harry (Connick jr.) i a n'en Jamie (Cullum), ja que arribaren abans que tu i els dec la deferència, reconec que m'agrades. M'agrades més que no em pensava.

Avui a la tarda, mentres t'escoltava, m'has fet sentir bé, m'has fet sentir tal com diu la lletra de la cançó.

El millor de tot, que encara m'hi sent.