dijous, 14 d’abril de 2011

L'amor és Déu en barca



Una manera curiosa de definir l'amor -i, de rebot, la vida- per part d'Enric Casasses. Amb l'aspre veu de Miquel Gil cobra un sentit diferent. Una bona combinació. La darrera estrofa val un món. L'amor és això, i molt més...

L’amor és Déu en barca
Lletra: Enric Casasses
Música: Miquel Gil

D’acord, no ens entenem
ni ens sabem estimar,
la por si l’aprofites
es torna cerimònia.

La carta que ara ve
ja la’n puc destapar,
l’amor és ritual,
el ritual és la vida,
la vida anar tirant.

La vida anar tirant,
l’amor és pa amb formatge,
el pa amb formatge és vida,
la vida anar paint.

L’amor és Déu en barca,
la vida és un naufragi
en un got de vi blanc,
l’amor és caure al toll
i trobar-hi l’amor.

5 comentaris:

Filadora ha dit...

Justament avui estava fullejant el llibre "PARAULES D'AMOR. 101 declaracions apassionades". Hi ha sigut un bon moment per 2 motius:
1)Obro el llibre per una pàgina qualsevol i em trobo amb la pàgina del J. M. Tibau! ja ja ja! m'ha fet molta ilu!
2) He llegit la cançó dels Pets i m'ha encantat. I he llegit alguna cosa similar a això que has dit tu, deien que aquesta cançó definia el què per ells és l'amor.
Boniques coïncidències!
Bona nit!

Josep ha dit...

Està bé, però no és el meu estil.

Xicarandana ha dit...

Filadora: tens raó, són unes coincidències ben guapes!

Josep: ja em sap greu, senyor "incògnita".

Gerònima ha dit...

Estava buscant aquest poema perquè en parlava la País Secret i trobo aquesta entrada! que bona! hola Xica! i aleshores és quan llegeixo els comentaris! ja ja ja!

Coïncidències a tope!

Salut i bon dimarts!!

Violeta ha dit...

M'agrada molt aquest tàndem, però em costa una mica entendre el fil del poema. Algú m'el podria explicar o donar-me alguna pista per interpretar-lo?
"l'amor és Déu en barca?"
Espero que demanar la interpretació del poema no sigui un sacrilegi :-P