diumenge, 17 d’abril de 2011

La festa dels llibres


S'atraca la festa de les festes, la festa dels llibres, Sant Jordi. I enguany no ho puc celebrar millor: tenc un bon llibre a les mans, dos més que esperen sobre la tauleta de nit, un que esper que la llibretera m'avisi aviat que ja el té i una petita temptació-sorpresa que no sé si m'acabaré comprant.

Sí, així som jo, o no llegesc gens (sequera total) o faig una bona i llarga immersió per una mar de llibres, llibres i més llibres (quines aigües més agradables, per cert). Agraesc estar en condicions de gaudir de tots i cada un d'ells, no sempre ha estat així i per això ho valor encara més.

En fi, amics, que aquesta setmana hi haurà per tot arreu activitats i més activitats al voltant de les lletres, esper que les gaudiu més que jo (reconec que aprofitaré per estar més per casa i treure el nas el menys possible).

I us vull obsequiar amb aquesta rosa: l'he fotografiada avui matí, abans de sembrar el roser al jardí. Desitj de tot cor que arreli a la terra i es faci fort, amb espines i tot.

3 comentaris:

L'EXORCISTA ha dit...

Que gaudeixis de les noves adquisicions. Un nou llibre sempre és una sorpresa -malgrat algunes lectures acaben decepcionant- comparable al neguit amb el que fem i refem els propis escrits.
Gaudeix de la diada de Sant Jordi i tria i remena entre la munió de noves propostes literàries. Espero que et regalin moltes roses.

Aineta ha dit...

Gaudeix-lo tant com puguis, que jo amb tota la pena del meu cor no ho podré fer!

Xicarandana ha dit...

Gràcies pels desitjos de gaudi!
Exorcista: et desig sort amb la triadella de llibres a tu també, és ver que sempre és un risc, però un risc molt agradable... La rosa del post te la dedic en part a tu.
Aineta: ja em contaràs perquè no ho podràs fer però, para, ara que ho pens... em sembla que ja caic! Un trosset de rosa, també per a tu...