dimecres, 20 d’abril de 2011

"Ets amb mi"


Ara no sé si ja havia penjat aquesta cançó, però em sembla que no. Absolutament recomanable, encara que sembli una mescla impossible: un clàssic ianqui, Stand by me, versionat al català pel valencià Miquel Gil; els ritmes, cadenciosos, de la mà de l'Orquestra Àrab de Barcelona.

Ai, com m'agrada! Fa bastants de mesos que la vaig escoltar per primer cop, si bé diverses circumstàncies, no precisament "alienes a l'organització", feren que l'aparcàs juntament amb altres coses. Ara n'estic recuperant algunes, com aquesta cançó, i les combin amb els clàssics de sempre i amb "descobriments last minute".

També reconec que algunes altres preferesc mantenir-les arxivades al calaix dels "per ara no, que no estic preparada". Malgrat sé que sempre estaran amb mi.

1 comentari:

Filadora ha dit...

Ohhhh!! del segon 30 al segon 48 em fa embogir!!!!!!!!!!!! No puc parar d'escoltar-la! ja ja ja!