dissabte, 2 d’abril de 2011

Batecs amb ritme



Sí, crec que és doiut el que estic a punt d'escriure, però "allá voy". Em permetré la llicència escudada en l'anonimat que em dóna el blog (val, hi tenc els amics que em coneixen -"hola, guapos i guapes, què tal?"- que sí em poden posar cara i veu, però són això, amics, i no m'ho tendran en compte).

Bé, el que volia dir, ara que ja he presentat les meves excuses (com el títol de la cançoneta de marres) anticipades i m'he cobert les espatlles mitjanament, és que em trob bé, em sent bé, que no em trec del cap aquesta cançó des d'ahir i que això em passa no només perquè la cançó sigui bona, que ho és, sinó perquè sent que el meu cor batega al seu ritme. Exacte, aquest és el doi. Hi ha molts instruments i veus en ella, com sentiments i moments tenc a dins i he arribat a la nyonya conclusió que el cor em batega per tu, sí sí, no posis aquesta cara de sorprès, em batega per tu. I per tu, i per tu també, i, sí, per vosaltres i, encara que no t'ho creguis, per tu també. Per tu, i per a tu.

Mare santa! La primavera enguany pega fort...!

2 comentaris:

Aineta ha dit...

No t'oblidis de bategar per tu també, cursi

Xicarandana ha dit...

Gràcies, Aineta, a vegades se m'oblida. Tanta sort que sempre hi ha algú que m'ho recorda!