dilluns, 25 d’abril de 2011

Ahir era ahir, demà serà demà

Acab d'esborrar dos paràgrafs, m'he adonat que us estava donant explicacions del que han estat aquestes vacacions per a mi. No han estat les millors de la meva vida, i n'he estat l'única responsable: he deixat que certs records em guanyassin la partida. El que m'empipa més és que he entristit i preocupat als qui m'estimen, no era la meva intenció.

Per diversos motius, ahir vaig tocar fons. Avui he començat a recuperar el ritme. Demà, serà demà.

Us deix els acords, magnífics, d'una cançó en directe, senzilla, equilibrada, sincera i sense pretensions. El que necessitava escoltar i... sentir.

3 comentaris:

maria ha dit...

Sort que sempre arriba el demà.Molt bona la cançó.

Sr. Tinc ha dit...

Cançó xula!

Filadora ha dit...

Que el ritme no pari pètal!
Una abraçada!