dissabte, 12 de març de 2011

Cançó per a un bon moment



Una cançó tranquil·la per a un cap de setmana tranquil. Les imatges que l'acompanyen en aquest vídeo són d'allò més adient. Simple i senzill, com a mi m'agrada. M'encantaria saber què diu el meu amic Van (Morrison) però l'anglès se'm continua resistint i no hi ha hagut sort a Google. Resignació. Per cert, el cd al qual pertany, "Back on top", és molt bo, lo darrer que va fer que em va agradar. Després en Van i jo hem hagut de seguir camins diferents. Je.

Aquests dies faig balanç de tot allò viscut els darrers tres anys. Com ha pogut anar tot tan ràpit? Són tres anys que em pesen com si fossin trenta. Em fa por pensar en la velocitat amb què corren els dies. L'envelliment, la mort... abans eren pensaments molt allunyats de mi i ara em volategen continuament. Però per bé, no us penseu: el fet de no encalçar quimeres, somniar contes de fades ni desitjar impossibles em permet disposar d'energies per viure coses infinitament més properes i profitoses. Tenc tot el que he de tenir a l'abast.

Necessitats i il·lusions hi són, no hi ha manera d'extirpar-les, tampoc ho intento. Conviuen i s'entremesclen amb sentiments, vivències i realitats, i no passa res. També són amb mi, malgrat mai pugui tocar-les ni sentir-les.

D'aquí a una estona agafaré el cotxe. Com a banda sonora el "Back on top". Procuraré no superar els 90 km/h, mentres decideixo què fer demà diumenge. Serà un bon moment abans de començar un nou bon moment.