divendres, 25 de març de 2011

Petiteses immenses

Buscar más artistas como Samantha Navarro en Myspace Music

Ahahá: aquí la teniu, la cançó que vaig escoltar per primer cop, fa dos dies, en ple trajecte automobilístic i en plena congestió nasal i mental. Aquesta i unes quantes fresques i noves melodies més, m'ajudaren a arribar a casa. Sí, ja sé que aquest fet és en si mateix una petitesa, però per a mi és una petitesa immensa, una més de les que omplen els meus dies.

Avui matí he viscut una nova petitesa immensa i esper viure'n alguna més abans d'anar a dormir: encara queda la tarda. Però si no és així, sé que n'hi haurà més demà, i passat demà. Només és qüestió d'esperar amb els ulls  espolsats, les orelles dispostes, el nas afinat, el paladar esmolat i, el més important de tot, els braços ben oberts.

3 comentaris:

Aineta ha dit...

La suma de petiteses immeses és la felicitat

Filadora ha dit...

Quin canvi d'imatge! M'agrada!
Les petites coses de cada dia són les què decideixen si és bon dia o mal dia! esperem que les petiteses immenses vinguin a dojo!

maria ha dit...

Estic d'acord amb les dues opinions anteriors i és que les petites cosetes ens fan grans^^.No la coneixia aquesta cançó.Molt bona. M'agrada com pinta el teu racó.Et seguiré de prop.