dilluns, 28 de març de 2011

Mig dilluns menjat



Bé, duc mig dilluns menjat i ja no em queden energies. Catxindena, quin refredat! Està acabant amb mi!. N'hi ha que em diuen si no serà al·lèrgia. Toca't el nas, som un poc al·lèrgica, però taaaant??? Ara que, pensant-ho bé, des que he tornat una "pupas" tot és possible.

En fi, estic deixant un munt de coses aparcades a la secció "Quan estigui bé". Ja no n'hi caben més a la secció "Quan tengui temps".

Però m'ho agafaré amb la filosofia habitual: una mescladissa d'idees zen i "jahoveurem" mallorquí recolzada en les infalibles eines de superació que em dóna ser una despistada integral ("oh, nohihaviapensat"...).

D'aquí a mitja hora he de tornar a agafar el cotxe, buf, i serà tardíssim quan torni a casa. Millor no pensar-hi: ho faig perquè vull i "punto". La part possitiva és que ja ha passat mig dia i que estic de bon humor, com demostra l'engrescadora i novedosa cançoneta que he penjat.

Sí, estic de bon humor! Serà per la primavera? Serà pel bon regust que deixàreu amb els vostres comentaris d'ahir? Serà perquè avui he tengut un bon matí a la feina i he vist gent a qui aprecio molt? O serà l'al·lèrgia????

2 comentaris:

Xisti ha dit...

sense dubte serà que aquest refredat/alergia no forma part de la categoria d'espantaalegries professionals... o que has après a espantar els espantaalegries! Sigui com sigui merci pel comentari estarè atenta al teu blog a partir d'ara!

maria ha dit...

A veure si ens expliques algun dia aquestes idees zen,perquè els meus papers no marxen de la taula.Apunta-t'ho a la secció de quan tinguis temps^^.Cuida't!