dissabte, 5 de març de 2011

Després...



Despús ahir escoltava cançons com aquesta dels Band of Horses. Què bona! Quin grup! Són fantàstics. Aquesta en concret és genial, m'ha costat trobar-la per oferir-vos-la. Domés em vaig quedar amb dues paraules que va dir n'Albert Puig, el locutor: "arms" i "horses". Però no hi ha res que un poc de paciència i unes nocions de "navegació" no puguin resoldre. Gràcies de nou, Delicatessen!

Ahir vaig acabar de llegir "Inés y la alegría". Una novel·la feixuga i difícil les primeres 100 (o més) pàgines. Però després... Vaig entrar dins la vida de na Inés, d'en Galán i de molts d'altres. Vaig poder estar a la imaginària cuina de Bosost. Vaig sentir l'amor, la por, la sensibilitat que desprenien tots i cada un dels personatges. Na Grandes tendrà defectes -a moments estava marejada de tant que tornava la història envant i enrere- però és única fent vibrar emocions. Quina pena que el llibre s'hagi acabat! Gràcies per deixar-me'l, amiga!

Avui em sent rara. Crec que ja estic bé del refredat, o grip, no sé que ha estat això. Em fa peresa tornar a la rutina, a la feina, a les feines, al "fer", però ja està bé. Massa dies de baixa, ara hauré d'entonar-me de nou, preparar el cos per al dia a dia. De tota manera no em puc queixar, ha estat una malaltia que m'ha permès llegir a qualsevol hora, escoltar música en qualsevol moment, quan més "m'abellia" (quin verb més meravellós!) sense pensar en res més.

Ara vaig cap a la dutxa. Ràpida, perquè a fora fa un sol que no vull desaprofitar.

Després, ja veurem...