dimecres, 30 de març de 2011

Cursos i noves tecnologies



Es veu que tenc debilitat pels cursos. He intentat deixar-ho, però no puc, tard o d'hora hi torno a caure. Hi deu haver grups d'ajuda? Ho miraré... Però no volia parlar d'addiccions, sinó d'una altra cosa.

Ahir vaig acabar un curs presencial, i vaig disfrutar. Bons professors i bons companys. Les hores, que no foren poques, em passaren volant, vaig aprendre bastant i vaig tenir opció de demanar el que no entenia. La interacció fou molt bona.

Avui n'he començat un de virtual. Aish, aquests cursos virtuals no m'acaben de convèncer, però era això o res (no vull arriscar-me a tenir síndrome d'abstinència). Els trob postissos i freds i sempre que n'he fet algún he anat a remolc, m'hi perdia entre tantes activitats, i tants de fòrums i debats.

Però pentura ara m'anirà millor: entre aquest blog, el de les fotografies i i el facebook, he agafat una fluïdesa "quepaqué".

Deu ser el que en diuen "evolució"...