divendres, 31 de desembre de 2010

Vaig a fer dissabte...



Avui acaba l'any, ho dic per si no ho sabíeu... En fi, no hi ha altra notícia, aquesta i la de que ens pugen la corrent, però res més... No ho celebraré fent bulla, no serà com l'any passat. Estaré a casa, tranquil·leta i amb la família. Esper, això si, aguantar fins a les dotze per fer el raïm amb els pares. Una amiga m'ha fet prometre que no "faria ses uvas" perquè, vista la meva progressió vital d'enguany, perilla que m'entrevessi amb un gra. Però li he contestat, literalment: "¿Quién dijo miedo?". La vida és risc i aquest, que és petitó, el puc assolir.

El més semblant a una festa que viuré serà a partir de demà, quan vendran a dinar a casa setze parents, entre tios, ties, cosins i cosines. I els pares per descomptat. Jo pos la casa i, en conseqüència, avui ens espera al meu germà i a mi un dia de "fer dissabte" (la veritat és que fa falta, que això ja fa picor...). I m'he aixecat pensant:
Primer, en el cafè amb llet i amb la llesca de pa amb confitura d'albercoc.
Segon, en encendre al foc a la xemeneia.
I tercer, en aquesta cançó dels QUEEN (en majúscula, és així com cal escriure el nom d'aquest grup). Tothom coneix aquesta cançó, "I want to break free", és magnífica. I tothom coneix el vídeoclip: impagable en Freddie passant l'aspirador. Encara record la cara del padrí quan, aquell dia que teníem la tele posada a casa seva, ho va veure, sembla que la mandíbula se li anava a desencaixar.

I passar l'aspirador és el que li toca fer al meu germà, i, clar, associació d'idees. La possibilitat m'ha fet somriure, però no us preocupeu, que no l'obligaré a adobar-se com en Mercury...

Casualitats de la vida: mirant el vídeo he vist que també mengen raïm. Encara no he decidit si me'l menjaré de la mateixa manera...

Us desig un bon any!!!