divendres, 24 de desembre de 2010

Bon Nadal



Siiii, ja sé, potser a algú li farà picor, però és que és una de les millors Nadales que s'han fet mai al món mundial. L'any passat no vaig posar-la al blog perquè mira, trobava que no era "guais". Avui trob que com que m'encanta, la poso i llestos. I la comparteixo amb vosaltres, que també m'agrada.

Tenia tretze anys quan els Wham publicaren "Last christmas". Tretze!!! I any rere any la posaven a la ràdio. I any rere any m'anava fent gran i em seguia sentint la mateixa nina.

Han passat vint-i-sis anys i avui sé que, sota capes i capes d'encisos, de desencisos, de llàgrimes, d'alegries, de pèrdues i de troballes, encara hi ha aquella nina. Sempre seguiré essent na K. i tampoc està tan malament, sabeu? Em permet continuar somriguent quan escolt cançons com a aquesta...

Avui és Nit Bona: de portes a fora, sembla que res canviï amb els anys. De portes endins, vull pensar que canviam per a bé, per a ser millors. Sinó, de què serveix créixer i que passin els anys?

Una abraçada, amics, i Bones Festes.