diumenge, 5 de setembre de 2010

Cap endavant


Es fan dir Standstill. La cançó, Adelante Bonaparte. Són bons, molt bons, o al manco a mi m'agraden. Arribaren a les meves orelles per primer cop fa uns dies, en el moment just: em carregaren amb una dosi d'optimisme que necessitava, m'inocularen l'energia que em faltava per continuar cap endavant una mica més.

També m'estic inventant un pla per a escapar cap endavant.
També tenc el meu Bonaparte particular.
Potser també hi hagi dubtes. I potser aquests dubtes ens permetin tornar a escapar.
La diferència és que no feim tard. Sé que no feim tard.

---------------------------------------------------------
Me voy a inventar un plan para escapar hacia adelante
Me voy a inventar un plan para escapar hacia adelante
Ven, ven
Sabes que esto es lo único importante
Y sabes que no es lo mío suplicarte
Pero ven, ven
Pero ven, ven
Y si luego resulta que hay dudas
Y si luego resulta que hay dudas
Será perfecto para volvernos a escapar
Adelante, adelante Bonaparte
¡Que vamos tarde!
¡Que vamos tarde!

1 comentari:

Aineta ha dit...

Sempre t'ho dic, endavant, sempre endavant! (Cap enrera és inútil i impossible)