dimarts, 17 d’agost de 2010

I resulta que...



Mai m'han agradat els Cure i molt manco aquesta cançó. Digue'm-ne senzillament que el seu estil no és el meu. El vídeo de Lullaby en concret em provoca esgarrifances. Però fa una estona he recollit els resultats d'una analítica i resulta que el que hi diu no és per pegar bots precisament. És més, m'ha fet sentir per uns moments com el cantant (el maquillatge del qual, per cert, em feia de joveneta una enveja que no vegis) quan està dins del llit, esperant que l'aranya, que, mira per on, és ell mateix, se'l mengi, sense cuinar ni res. Bé, doncs això, que mai hagués pensat que aquesta cancó formaria part de la meva personal recopilació blocaire i... aquí la teniu.

Puntualitzacions a fer sobre aquest tema:
1. Promet no fer més recerques de malalties per Internet.
2. No faig comptes quedar-me quieta al llit esperant l'aranya.
2. La vida són dos dies, he d'esquivar a partir de ja els pensaments negatius. Tal vegada tot plegat sigui un malson i quedi poc per despertar.