dimarts, 13 de juliol de 2010

Avui

Avui no hi ha música. No n’hi pot haver. És millor que res ens destorbi. Des que sabem que torna a tenir el mal dins ella, és molt difícil estar bé.

Avui l’operen, ho esperen des de fa dies. Què passarà? Quan gairebé no hi ha esperança, la incertesa és mala de pair. No és just, com moltes coses més, que tampoc no són justes.

Avui no m’esforçaré en sentir-me millor, no m’obligaré a somriure ni a estar amb els altres, no tudaré ni un segon en mi. Compliré amb el que em pertoca, però no vull gastar ni un gram d’energia en mi. Pensaré en ella, pensaré en ells, pensaré en que tot anirà bé.

Avui, més que mai, la meva part d’esperança i de força seran per a ells. Avui el cor em bategarà per a ells.

1 comentari:

Filadora ha dit...

Que vagi tot molt bé. De veritat.