divendres, 14 de maig de 2010

Em baixen el sou



Em baixen el sou. Efectivament, com deveu estar ja sospitant pertany al gremi del funcionariat i em meresc que em baixin el sou, per tonta: per estudiar una carrera, per passar anys estudiant per aprovar unes oposicions, per fer feina com una imbècil, per complir, amb una paraula.

I m'ho meresc per partida doble perquè som tan caparruda que no m'ha bastat que m'hagin congelat el sou durant anys, no m'ha bastat quedar-me calladeta com una bona nina mentres veia com els trepes i els enxufats medraven i medraven, veure com bons companys i treballadors se n'anaven al carrer per la ineficàcia i la inoperància de l'(i)rresponsable de torn.

Ara van i em baixen el sou. I callaré de nou. Callaré perquè sent que no tenc dret a protestar. Tancaré els ulls i no em compararé amb els que estan millor que jo. No protestaré perquè n'hi ha que estan malament, molt malament i no és just que ara em queixi perquè em roben (si, me'l roben) part del meu guany. Però pregaré perquè això no sigui el principi d'una mala cosa, perquè aquestes mesures servesquin d'algo.

Maleïts doblers, mouen el món, ens mouen a tots. No és just.

1 comentari:

Aineta ha dit...

Ens fan sentir els dolents (a part de que ja ens han criminalitzat fa dècades) fent servir una solidaritat mal entesa