dijous, 1 d’abril de 2010

Una trista cançó d'amor



Una cançó d'amor preciosa, però molt trista. Ara és el moment adequat per a ella. Salvant les distàncies i el destinatari (us assegur que no conec cap vampir), la lletra i la melodia musiquen a la perfecció el que sent ara. I ho sent sense tenir la certesa de si és realment cert que no veuré ni coneixeré mai a qui va dirigit aquest sentiment. Com és possible que l'estimi tant? Però ens movem dins d'un món ple de sorpreses, d'incerteses, de sospites i d'intuïcions i tot plegat em duu ara a la tristesa, a la pena, al sentiment de pèrdua. És fotut.

És fotut i em tem que ho serà per bastant de temps, però avui estic millor que ahir, i demà procuraré estar millor que avui. M'esforçaré en superar-ho, sense perdre mai l'esperança. He de netejar-me per dins i per fora i ho de fer pels meus, per mi, però sobretot per ell. Sent que l'he perdut ara, però també sent que vendrà, que acabaré coneixent-lo, i he d'estar bé, molt bé, quan això passi.

Cançó d'amor per a un vampir (Annie Lennox, 1992)
Vina entre aquests braços de nou
i estira aquí el teu cos,
el ritme d'aquest cor que tremola
batega com un tambor,
batega per tu, sangra per tu,
desconeix el so
però és el tambor dels tambors,
la cançó de les cançons.

Un dia vaig posseir la més estranya de les roses,
mai havia florit,
l'hivern cruel gelà el seu brot
i em robà la flor massa prest.
Soletat, desesperança,
per cercar en els confins dels temps,
doncs en tot el món
no hi ha amor més gran que el meu.

Amor, encara cau la pluja,
encara cau la pluja,
encara cau la nit,
se meu per a sempre.

Permet que sigui l'únic,
que et protegeixi del fred,
ara en el mant del cel hi brillen
els estels del més lluent or,
brillen per tu,
brillen per tu,
cremen per ser vists per tots;
vina entre els meus braços de nou
i allibera aquest esperit.

1 comentari:

Filadora ha dit...

Paciència! Tot anirà bé, ja ho veuràs! i sinó, trobaràs la manera perquè hi vagi. Recorda sempre que per la primera persona que has d'estar bé és per tu mateixa.
Una abraçada!