dimarts, 13 d’abril de 2010

Es balla la primavera?



La primavera és una bona època per gaudir de la senzillesa i de la claretat de les coses. La llum canvia, el paisatge també, tot es veu amb més nitidesa, hi ha més hores de sol i això ajuda. Tal vegada amb nosaltres no sigui tan evident: ja se sap, "la primavera, la sangre altera". En canvi, n'hi ha que decauen: li diuen astènia. És el preu de la transició, el mossatge que pagam cada any.

Mentres pensava en això, el cor em demanava un tipus de música diferent a l'habitual. No som una gran seguidora de la música clàssica, ni molt manco, però m'ha vengut al cap aquesta melodia. La genialitat fa que sembli senzilla, la senzillesa habitual dels mestres. Aquí no calen les paraules, és suficient amb sentir la música i veure com la viuen els ballarins. De nou, senzillesa i claretat. Perfecte.



Per si voleu sentir el fragment sencer:
http://www.youtube.com/watch?v=Yzkv0gPxKt8&feature=related

1 comentari:

Filadora ha dit...

Estava pensant que aquest tipus de música no m'acaba d'agradar i va ser començar a veure el vídeo que em vaig enganxar totalment! ballen meravellosament! qui sabés ballar com ells!
BON SANT JORDI PRECIOSA!!! ;)