dilluns, 1 de març de 2010

Ídols



Mai deixaria tot el que tinc per ser una altra persona, i manco si surt de la televisió, del cinema, de la política o de la societat "reconeguda". Qui no ens diu que de portes endins no són uns infeliços?

Mai deixaria tot el que tinc per deixar de ser qui som: amb el que m'ha costat arribar on estic ara!!! En tot cas si que reconec que podria millorar-me, i seria bo que ho fés intentant aprendre d'allò que us converteix a tots i a cada un de vosaltres en uns éssers meravellosos i únics, i sapiguent que em deix moltes qualitats que teniu i que em deix a més d'un també: la teva serietat, R.; la teva capacitat d'estimar, J.; el teu sentit comú, M.; la teva experiència, J.; la teva calma i practicitat (per no repetir "sentit comú"), X.; la teva manera de veure el món i de crear-ne de nous també, X.P.; la teva intel·ligència, S; el teu possitivisme, M; la teva claretat de pensament, A.

I la teva força, M. Fa poc més d'una hora que t'he telefonat per donar-te una mala notícia. Una més de les que et persegueixen des de fa anys. En certa manera me'n sent culpable, ja saps perquè, i em sent fatal. I l'has assumida amb la força de sempre, així com assumeixes tot el que et toca rebre. La teva força i mil coses més, que no contaré aquí però que coneixem els que te tenim aprop, em fan ser millor persona.

Saps que em tens per al que necessitis, amiga.

Tot

Tots els meus néts i els meus fills que no en tinc, i què.
Totes les copes de tornejos locals que vaig guanyar quan em dedicava al lloguer
d’escamarlans.
Tot, ho deixaria tot.
Els meus discs durs i els meus instruments per fer webs en anglès.
Tots els llibrets que tinc per aprendre a fer bé el pollastre a l’ast sense semblar fals.
Tot, ho deixaria tot.
Per poder ser, per poder ser, per poder ser...
Josep Cuní
El meu arsenal de defensa personal que netejo els diumenges “enven” dinat.
I la meva amiga romana que es diu Calamarsa i el Willy Fogs.
Tot, ho deixaria tot.
Per poder ser, per poder ser per poder ser...
El Julià Peiró i el senyor Bachs,
i el màgic Andreu i el Jordi LP
i el Lucky Guri també.
Ho deixaria tot per poder ser...
en Josep Cuní (yeah!)

2 comentaris:

Frannia ha dit...

Quin post més "guapo"...

Aineta ha dit...

M. té sort de tenir-te com amiga. I de tu la teva generositat i empatia