dilluns, 1 de març de 2010

Coses de les que ens solem queixar...



Veient aquest vídeoclip em ve un dubte. Bé, eren dos, però l'altre l'ha resolt la wikipèdia. Quin sentit té un panda ballant? I ara, entrant en matèria: no crec que aquests "petits fracassos vitals" de què parla la cançó siguin tan importants com per a fer-nos uns desgraciats. Don per fet que en Verdet ho diu de manera irònica, però a què tots ho solem sentir o ho hem sentit algun cop?

"Som tots un desgraciats": Estanislau Verdet


Som tots uns desgraciats
No hi ha tinta a l’impressora.
Em pica l’etiqueta del jersei
i el meu bicing sempre està buit.
Les preguntes del meu grup de trivial són més difícils
i el Joan s’ha acabat els crispies bons.
El meu peix sempre té espines
i el carro del súper mai em va recte
i no veig be la pissarra, profe,
la fruitera em diu senyor i la veïna em diu nen.
Són coses de les que ens solem queixar.
I és que sempre falla tot p’algun costat.
I és que som tots uns desgraciats, tot ens passa a nosaltres i als demés no tant.
Putos mosquits que sempre em piquen a mi
i amb aquest pastitxo i no hi ha paper de vàter (puta llei de Murfy).
Quan em queixo d’algo els altres sempre ho tenen molt pitjor
i quan explico algo bo ells sempre molt millor.
He tornat a sortir amb l’inalàmbric en comptes del mòbil.
Quan suco galetes es desfan i cauen just abans d’arribar a la boca
i el meu DVD no llegeix res.
Són coses de les que ens solem queixar.
I és que sempre falla tot p’algun costat.
I és que som tots uns desgraciats, tot ens passa a nosaltres i als demés no tant.