divendres, 12 de març de 2010

Aixeca't



Aixeca't. Aixeca't i més. Això és el diu la cançó. Un cop més planyo els coneixements d'anglès que no tenc. Ahir no parava d'escoltar-la, "YouTube" me l'acabava de presentar. Hi vaig arribar gràcies a una altra cançó, que deix per a un altre dia.

Ara la que necessit és aquesta: és dolça, preciosa, fresca, tranquil·la, autèntica. En més d'una ocasió, una melodia m'ha acaronat com si ho fés una mà. Ahir vaig tenir aquesta sensació amb Wake up, de Claire & The Reasons, per això vull compartir-la amb tots vosaltres. Esper que en gaudiu i us conforti tant com ho ha fet amb mi.

1 comentari:

AINA ha dit...

Gràcies per la tranquilitat i per la pau. Ara que tira a tira he de tornar a aprendre a caminar sense el meu germà. No sé si en sabré però provaré de que la música m'acaricii com en aquesta cançó. Tal vegada com a tu. Tal vegada de nou.
Sense.