dimarts, 8 de desembre de 2009

Fés la teva aposta



Duc dies amb Hungry heart de Bruce Springsteen al cap. Ahir la vaig cercar a Can Youtube i després vaig entretenir-me amb la lletra, us l'he traduïda, no us queixareu (de tota manera, s'admeten reclamacions).

I aquí teniu el pack: lletra més cançó. He volgut posar-vos aquesta estranya versió d'una estranya gent que es diuen Pajaro Sunrise, no els coneixia fins ahir, no estan gens malament (clar, són raros i m'agraden).

No acab d'entendre la relació entre el que diu la lletra i el que diu el vídeo. Potser té a veure amb assumir les conseqüències de l'aposta de vida que tots feim en un moment determinat? No em convenç: sempre podem rectificar. Si, d'acord, hem d'assumir i aprendre, però necessitam també tenir ben present la possibilitat de canviar, malgrat pugui ser una il·lusió vana. Per a mi és una realitat. Una feliç realitat, al manco avui. Qui diu que demà no me n'adoni que vaig fer l'aposta equivocada? Sé que sempre puc tornar a jugar. Mentres la roda de la ruleta giri per a mi, continuaré apostant.

Però ara no, ara estic gaudint del premi de l'aposta més forta que mai he fet. Sé que la ruleta està en marxa, però no és temps de jugar, ara és temps de viure.



Tenia dona i fills a Baltimore, Jack
Vaig sortir a donar una volta i ja no vaig tornar
Com un riu que no sap on va
Vaig fer un mal gir i vaig continuar.

Tots tenim un cor amb gana
Tots tenim un cor amb gana
Fés la teva aposta i interpreta el teu paper
Tots tenim un cor amb gana.

La vaig conèixer a un bar de Kingstown
Ens enamoràrem, però jo sabia que tenia un final
Agafàrem el que teníem i fugírem.
Ara som aquí a Kingstown de nou.

Tots tenim un cor amb gana
Tots tenim un cor amb gana
Fés la teva aposta i interpreta el teu paper
Tots tenim un cor amb gana.

Tots necessitam un lloc on descansar
Tots volem tenir una llar
Dóna igual el que diguin
A ningú li agrada estar sol.

Tots tenim un cor amb gana
Tots tenim un cor amb gana
Fés la teva aposta i interpreta el teu paper
Tots tenim un cor amb gana.

1 comentari:

Frannia ha dit...

Idò si hi ha gana...a menjar! però sense indigestions :)