dilluns, 28 de desembre de 2009

El que vull aquest Nadal?



M'agraden ben poques nadales, aquesta n'és una: ben ianqui, ben nyonya, ben marxosa, com toca! Em recorda a la pel·lícula a la qual pertany (Love actually). L'amor i l'optimisme vessen per les parets del televisor cada cop que la veig. Guai. És una bona manera de fer un kitkat vital i més en aquestes festes on es pressuposa que tots hem de ser feliços i que la vida és perfecte (és curiós que a aquestes altures ens vénguin encara amb aquestes...).

El títol de la cançó: tot el que vull aquest Nadal...

I què vull jo? Ni més ni manco que el que ja tenc, i no perdre-ho. Això si, per al meus (i no us podeu ni imaginar quanta gent hi cap en aquest "els meus") voldria afegir-hi un polsí de somriures, unes cullerades -soperes- de salut i, per donar una mica més de gust als dies que ens queden per viure, afegir-hi la quantitat justa de sal -fonamental-, de pebre bo -picardia sana- i de canyella -l'aroma que tot ho bressola.

Si, d'acord, un post molt cursi però, què voleu? És Nadal i som mooooolt influenciable...

2 comentaris:

Frannia ha dit...

Encara que jo, a vegades, sembli més ser de "los otros", m'agradaria formar part d'aquest "els meus" teu. Gaudeix, guapa meva. Una abraçada

Aineta ha dit...

Et desig que ho aconseguesquis!