diumenge, 29 de novembre de 2009

Massa bo



Fa temps que vaig trobar aquesta cançó. Com moltes de les meves preferides aquesta també ha sortit d'una banda sonora (French kiss). No n'estic segura, però em sembla que el títol deu dir algo així com "Massa bo".

Què és massa bo per a mi? És una sensació que fluctua en mi, qui em coneix ho sap: tenc tendència a ser volàtil amb els meus sentiments, deix molt fàcilment que siguin conduits pels vents que vénen de fora. I això em duu a moments bons, a moments massa bons, a moments dolents, a moments molt dolents.

Ahir vaig tenir un dia "massa bo": muntanya, bona companyia, i la superació d'un repte.
Avui tenc un dia "massa bo" també: el record de tot el viscut els darrers dies, l'esbraonament de tots i cada un dels meus músculs, la dolça espera de tot el em queda per viure, i parlant de sentiments, el millor de tot: la calma, la meva calma, que ja és aquí.

2 comentaris:

Aineta ha dit...

Tot arriba!

Frannia ha dit...

Les coses bones mai són massa bones. Gaudeix-ne!