dissabte, 14 de novembre de 2009

Una flor, un ocell, una espiga



Avui he començat el dia pensant en la conversa que vaig tenir ahir amb un amic. Tot és molt complicat en aquesta vida, absolutament tot. Li vaig recomanar una pel·lícula (Love actually), sempre m'anima veure-la, no cal que us recordi lo nyonya que puc arribar a ser. He intentat recordar també la banda sonora, quines cançons hi ha? Pensava trobar-ne alguna per penjar-la en el post d'avui amb unes paraules d'ànim per a aquest bon amic.

I el meravellós Youtube m'ha ofert això: Songbird, d'Eva Cassidy. En principi, massa romàntica per al meu objectiu. Però les imatges que l'acompanyen, són irresistibles... Una flor, un ocell, i una espiga. Definitivament, no tot és complicat en aquesta vida. Filmar aquestes imatges ho degué esser, crear la càmera que les recollí, també, editar el vídeo, per descomptat.

Però gaudir-les, és senzill. Gaudir la bellesa de la senzillesa no és difícil, domés cal que ens aturem una mica. Avui és dissabte, demà, diumenge, serà més fàcil. Pensa en això, amic.