dimecres, 18 de novembre de 2009

Em feis bé



Em feis bé, molts de vosaltres. Varia la mesura, varia la intenció, varia el sentiment, varia el moment. Però, en general, m'heu fet bé, em feis bé, i sé que em fareu bé. L'únic que em preocupa, a vegades, és no estar a l'altura. Però ho intent.

Para contarte, canto
Quiero que sepas
Cuánto me haces bien
Me haces bien
Me haces bien
Te quiero de mil modos
Te quiero sobre todo
Me haces bien
Me haces bien
Me haces bien
Basta ver el reflejo de tus ojos en los míos
Como se lleva el frío
Para entender
Que el corazón no miente
Que afortunadamente
Me haces bien
Me haces bien
Me haces bien

3 comentaris:

Frannia ha dit...

Esper trobar-m'hi, dins aquesta llista d'elegits :) No hi ha res més bell que poder fer feliç a un altre.

Aineta ha dit...

Si m'inclous, estic encantada

pH ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.